Seminar – Claris Connect

Digital omstilling starter med et glidende og næsten usynligt flow. Processer og transaktioner i virksomheden der kører kontrolleret og uden unødig arbejdsindsats. Nu får du chancen for at deltage i vores seminar – “Claris Connect – integration for alle”.

Vi viser integration som du aldrig har set det før.

På dette seminar præsenterer vi hvordan integration kan ændre dagligdagen og tilføje afgørende værdi for virksomheden.

Claris Connect online seminar med Codeo d. 5. november kl. 15.

På 45 minutter viser vi eksempler på integration på en helt anden måde. Du får at se hvordan integration i 2020’erne er helt anderledes end vi hidtil har set.

Håndtering af kontaktpersoner

Kontaktpersoner håndterer vi overalt i virksomheden.

  • som kontakter til møder
  • til ordrer
  • til ansvar for opgaver
  • som kontakt i emailprogrammet
  • mailinglister i fx MailChimp
  • i bogholderisystem
  • i CRM løsningen

Kan det virkelig være meningen at det skal være så forfærdeligt bøvlet? Nogle af virksomhedens løsninger er måske lavet i FileMaker mens kalenderen er i Google eller Outlook.

Det er fuldstændigt håbløst


MAN TVINGES TIL MANUELT AT OPDATERE PERSONOPLYSNINGER I EMAIL PROGRAMMET, I MICROSOFT DYNAMICS, I FILEMAKER LØSNINGEN, I MAILCHIMP OG MÅSKE I CRM SYSTEMET OG MANGE ANDRE STEDER

Sådan behøver det ikke at være

Claris Connect løfter integration til helt nye dimensioner og fjerner meget af den kompleksitet der er forbundet bed at koble systemer sammen.

Seminar – Claris Connect er en unik chance for at opleve den nye generation af integration.

Prøv at tænke over konsekvenserne af manglende sammenhæng i virksomhedernes informationer. Enten opgiver man at holde alt opdateret og oplever at Datakvaliteten i virksomhedens systemer er tvivlsom. Eller man skal afsætte kostbar og evigt gentagen arbejdtid til at ajourføre ud i alle ender og kanter.

Hvad er problemet?

Alle rimeligt opdaterede systemer er åbne og kan tale med alle andre løsninger. De fleste har det der hedder “åbne” API’er, som både kan modtage og aflevere data.

Alle påstår:

Vores løsning er fuldstændigt åben og kan tale med alt.
Det er selvfølgelig sandt, men så desværre kræver det en vid definition af “sandhed”.

Problemet er, at når først API’et er lavet, så påstås det: Nu er det løst og nu finder nogen andre nok ud af resten. Resultatet er, at vi vi skal bruge en ekspert der kender hvert system i dybden og agerer som integrationstroldmænd.

Der er brug for noget i midten

Claris Connect
Claris Connect binder hundreder af standardløsninger sammen

Claris Connect er noget så genialt som en løsning der kender til API’erne i de hundreder af forskellige løsninger og som kan binde dem sammen og automatisere både data og udløse handlinger når der sker noget vigtigt.

Claris Connect integration

Med Claris Connect i midten taler alt med alt og alle. Og man skal ikke selv programmere sig ud af det hele.

Endelig integration for fremtiden

Claris Connect viser hvordan integration ikke bare handler om at forbinde A&B eller A&X eller B&C men om at forbinde alt til alt.

Et eksempel på en løsning

Forestil jer en virksomhed der modtager ordrer, fx på varer eller serviceydelser eller en produktionsproces.

  • Kunden ringer eller sender bestilling på email, webformular eller pr. telefon

Nu skal kunden så oprettes, ordren skal indtastes i et evt. produktionssystem, kunden skal måske oprettes i CRM løsningen og ordren skal måske ind i kalenderen for dem der er ansvarlige, fx produktionsleder eller dem der skal udføre det.

Processen der klares manuelt eller kan automatiseres

På seminaret viser vi hvordan denne proces automatiseres, så der kun tilbagestår enkelte klik og kontroller.

Kunden opretter selv ordren på websiden og herfra sker rigtig meget automatisk.

Claris Connect Integration

Alt dette kan uden videre lade sig gøre allerede nu, og vi har kunnet gøre det i mange år. Hver enkelt integration og proces krævede blot at man satte sig ind i alle detaljer og selv programmerede det. Og når systemerne ændrede sig, så kunne man starte forfra.

Se også mere om Claris Connect her.

Integrationer der allerede findes

  • Microsoft Outlook Kalender
  • Microsoft Outlook Email og adressebøger
  • Microsoft Sharepoint
  • Microsoft SQL Server – MS SQL
  • QuickBooks
  • Shopify
  • Google Translate
  • Google Mail
  • Google Kalender
  • Google Drive
  • Google Maps
  • Google Sheets
  • Twitter
  • Typeform
  • UPS Mobile
  • DocuSign

i Claris Connect

Det interessante ved Claris Connect er ikke at den kan forbinde en løsning med en anden, men at den kan forbinde alle med alle.

Og så kan forbindelserne tilmed tilføjes triggere, så når der sker noget i fx Mailchimp, aktiveres en integration med fx Google Mail eller FileMaker eller MS SQL eller – eller – eller … pludselig hænger hele verden sammen.

På vores Seminar – Claris Connect vil vi helt sikkert kunne præsentere endnu flere programmer som hænger sammen ved hjælp af Claris Connect.

Listen over integrationer der understøttes af Claris Connect vokser hele tiden. Her er nogle af de løsninger der er understøttet nu her ved udgangen af 2020, og listen er sikkert allerede forældet når du ser den her:

  • Microsoft Outlook Kalender
  • Microsoft Outlook Email og adressebøger
  • Microsoft Sharepoint
  • Microsoft SQL Server – MS SQL
  • QuickBooks
  • Shopify
  • Google Translate
  • Google Mail
  • Google Kalender
  • Google Drive
  • Google Maps
  • Google Sheets
  • Twitter
  • Typeform
  • UPS Mobile
  • DocuSign
  • Wufoo
  • Zendesk
  • Slack
  • Trello
  • Mailchimp
  • HubSpot
  • Mailparser
  • Asana
  • Box
  • Calendly
  • Dropbox
  • Claris FileMaker Cloud
  • Claris FileMaker Server
  • Claris FileMaker on premise
  • Sendgrid
  • Twilio
  • Autopilot
  • DocParser
  • Formstack
  • MonkeyLearn
  • Particle
  • Freshdesk
  • Clearbit
  • Eventbrite
  • Pipedrive
  • PubNub
  • AWS Lambda
  • AWS S3
  • AWS SES
  • AWS SNS
  • AWS SQS
  • MySQL
  • Stripe
  • Og mange flere