Serviceaftale

Dette er med i alle serviceaftaler

Høj service fra Codeo
Jeres FileMaker system fungerer formentlig allerede rigtig godt, og det er en vigtig del i jeres daglige drift. Hvis der opstår et problem kan I altid ringe til Codeo og få hjælp, selv uden en foregående aftale. Vi løser, som altid, problemerne ligeså hurtigt vi kan.

Hør mere!

ring 31 31 90 16 eller mail til support@codeo.dk

Udvidet service
Da verden dagligt bliver mere kompleks og IT-trusler også rammer mindre virksomheder tilbyder Codeo nu serviceaftaler, hvor I dels kan få overvågning af jeres FileMaker system og server, og vi kan yde en hurtigere indsats, fordi vi løbende afsætter resurser til dette arbejde.

Fast pris og rabat på timer
Serviceaftalen har en fast månedlig pris som er afhængig af det serviceniveau I vælger.
Ved at indgå en serviceaftale med Codeo kan I også opnå en rabat på op til 25% på vores gældende timesats.

HvadInklusivInfo
OvervågningVi overvåger databaseserver og vigtige funktioner via Codeo SurveillanceBåde I og vi får alarm ved problemer
Kortere reaktionstidCodeo skal indlede afhjælpning indenfor den aftalte fristSe den enkelte aftale.
SMS servicesØnskes det kan alarm sendes som sms.Til angivet mobilnummer
Reduceret timepris10-25% rabat på vores standard timesatsI praksis kan serviceaftalen hurtigt tjene sig selv hjem
På forkantVi orienterer jer om nødvendige tiltag, opgraderinger og sikkerhedI får relevante og væsentlige oplysninger om sikkerhed, nyt og muligheder

Serviceniveau og pris

ServiceniveauBasis (uden aftale)ProBusinessPremium
Pris pr. måned0900,-1.900,-3.900,-
TidsrumHverdage 9-17Hverdage 9-17Hverdage 9-17Hverdage 7-21
Reaktionstid8 timer4 timer2 timer
Overvågning af egen eller hosted serverMod betalingInkl. Inkl. Inkl.
Udsendelse af SMS og/eller email ved fejlInkl. Inkl. Inkl.
Rabat på standard timesats*0%10%15%25%

*Standardtimesat og generelle betingelser fremgår af Codeo Forretningsbetingelser.

Det er muligt at udvide standard serviceaftalen med vedligehold af server, databasevedligehold og andet der måtte være relevant til fast pris. Kun det der fremgår specifikt er inkl. i aftalen.

Serviceaftaler træder tidligst i kraft 5 hverdage efter oprettelse.

Serviceaftaler faktureres forud for 6 måneder og første periode kan ikke afkortes og kan ikke refunderes. Efter de første 6 måneder kan aftalen opsiges med en måneds varsel og evt. resterende beløb refunderes.

Hostingkunder

OBS: Selv om kunden ikke har en serviceaftale er der selvfølgelig to timers reaktionstid, svarende til “Premium”, hvis der er problemer med adgang til hosting-servere hos Codeo. Dette omfatter dog kun hostingen.